شيوههاي ارزيابي و راهبردهاي مداخلهاي
مولفين: جرج جي دوپل - گري استونر
مترجمين: دکتر پروانه محمدخاني - سيروان اسمائي مجد
----------------------------------------------------------------------------------
فهرست مطالب:
----------------------------------------------------------------------------------
درباره کتاب:
با توجه به اين واقعيت که کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلال کمبود توجه/بيشفعالي بيشترين مشکلات را در محيطهاي آموزشي تجربه ميکنند متخصصان مدرسه مدار توجه فزايندهاي به نيازهاي اين دانشآموزان نشان دادهاند. علاوه بر آن ضوابط و قوانين آموزش و پرورش «استثنايي» دولت مرکزي به روشني صلاحيت و نياز مربيان را به آموزش در زمينهي ارزيابي و درمان دانشآموزان مبتلا به اختلال کمبود توجه/بيشفعالي در مدارس مشخص کرده است. هدف اين کتاب کمک به کارکنان مدرسه در فهم و درمان کودکان و نوجوانان مبتلا به اختلال کمبود توجه/بيشفعالي است.
فصل ,توجه ,کمبود ,اختلال ,بيشفعالي ,مدرسه ,اختلال کمبود ,کمبود توجه ,توجه بيشفعالي ,مبتلا به ,به اختلال
درباره این سایت